دانلود آهنگ از کوچه برگشتم به سمت آرامش

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید از کوچه برگشتم به سمت آرامش از احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید از کوچه برگشتم به سمت آرامش از احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام آرامش از ترنج موزیک

Download  Music Ehsan Khaje Amiri – Aramesh

برای دانلود آهنگ از کوچه برگشتم به سمت آرامش ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام آرامش :

از کوچه برگشتم به سمت آرامش به سمت این خونه که با تو میخوامش

این خونه دور از تو چهارتا دیواره این خونه مثل من خیلی دوست داره

زمانو برگردون به اولین دیدار تا قهومون داغه فنجونتو بردار

از پنجره پاییز میریزه رو تختم با فکر تو حتی این روزا خوشبختم

♫♫♫♫♫

من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم

من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم

من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم

من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم

♫♫♫♫♫

چی مونده دور از تو از من که دل بستم از من که به چشمات یک عمره وابستم

جز خاطرات خوب چی جاتو پر کرده من جونمو میدم عطر تو برگرده

این پنجره هر شب رو به تو وا میشه دوباره این خونه خونه ی ما میشه

خونه ی ما میشه

♫♫♫♫♫

من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم

من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم

من مطمئنم که بی تو نمیتونم من مطمئنم که تنها نمیمونم

من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام از کوچهبرگشتم به سمت آرامش





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 13 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی